نرمافزار Imagicle مجموعهای از نرمافزارها و ماژولها برای مدیریت جامع سیستم ارتباطات شامل تماسها، تلفنها و ایمیلها است که با تجهیزات سیسکو کاملا سازگار بوده و مورد تایید این شرکت میباشد. این مجموعه به منظور آنالیز اطلاعات تماس و هزینههای مربوط به آن طراحی شده و مدیران سازمان به منظور برنامهریزی و اجرای سیاستهای جدید سازمان در زمینه کاهش هزینههای تماس، بهبود روند پاسخگویی به مشتریان و همچنین ارتباط سریعتر، ایمنتر و راحتتر کارمندان سازمان با یکدیگر، فارغ از محل استقرار آنها، راهاندازی میشود.
ماژولها و قابلیتهای ویژه نرمافزار Imagicle
چنانچه در مقدمه فوق به آن اشاره شد، این مجموعه شامل چندین نرم افزار بوده که هر یک از آنها قابلیتی را به مجموعه اضافه
مینماید. جدول زیر این برنامهها و قابلیتهای آنها را معرفی میکند:
نام ماژول |
قابلیت |
Blue’s Attendant (Attendant console) |
جذاب و ساده |
قابلیت ارائه در 8 زبان |
|
قابلیت سازگاری با CRMها و ERPها، ایمیل سرورها و… |
|
قابلیت نمایش صفهای تماس، شماره و اطلاعات کانتکت ها و… |
|
قابلیت نمایش Status سرورها مثل اسکایپ یا Cisco Unified Presence Server |
|
Queue Manager Enterprise (Advanced Queueing) |
پشتیبانی از قابلیت همراهی خودکار، الگوریتمهای پیشرفته توزیع تماس، تقویم و… |
قابلیت تنظیم ارسال پیام به 6 زبان مختلف به عنوان خوشآمدگویی و غیره |
|
قابلیت Hold نمودن یا انتقال تماس با الگوریتمهای پیشرفته توزیع برای |
|
قابلیت کنترل کامل از طریق تنظیمات وب یا ویندوز یا IPad |
|
بدون وابستگی به برنامه کنسول، قابلیت نمایش اطلاعات کافی از طریق تلفن را دارا میباشد |
|
قابلیت سازگاری کامل با باقی نرمافزارهای Imagicle |
|
Auto Attendant Module for Queue Manager Enterprise (Auto Attendant) |
قابلیت افزایش کارایی و جلوگیری از اتلاف وقت در زمان دستیابی به سرویس با سیستم پاسخگویی خودکار شخصیسازی شده |
قابلیت تنظیم بسیار راحت توسط وب |
|
قابلیت تنظیم بدون دخالت دیگر اجزای سیستم و بدون نیاز به تکنسینهای ماهر |
|
قابلیت سازگاری با Queue Manager Enterprise |
|
بسیار قدرتمند و انعطافپذیر |
|
قابلیت تنظیم سناریوهای منحصر به فرد برای هر پروژه بصورت جداگانه |
|
Imagicle Call (Recording) |
قابلیت تنظیم ضبط خودکار تماسها با استفاده از فیلترها |
قابلیت تنظیم ضبط تماس با استفاده از کلیدهای خاص در هنگام نیاز |
|
نیاز به آموزش خاصی ندارد و کاربری آن بسیار ساده میباشد |
|
قابلیت ضبط تماس از هر جایی که باشید. چه روی موبایل چه روی تلفن |
|
قابلیت آرشیو کردن و ایندکسگذاری خودکار |
|
سازگاری کامل با تجهیزات سیسکو |
|
Speedy Enterprise (Directory, Click to Call and Caller ID) |
قابلیت کنترل کامل روی مخاطبینِ دایرکتوریهای داخلی یا خارجی، |
قابلیت تشخیص هویت تماس گیرنده |
|
سهولت برقراری تماس از هر پلتفرم وب، موبایل، کامپیوتر و… |
|
قابلیت سازگاری با دایرکتوری خارجی |
|
قابلیت دسترسی به دایرکتوری از هر مکان |
|
قابلیت سازگاری با Cisco Jabber |
|
StoneFax (IP Fax Server) |
قابلیت ارسال و دریافت فکس از هر نقطه جغرافیایی |
پشتیبانی از تمامی کانالهای فکس تحت هرگونه تکنولوژی |
|
کاملا شخصی و ایمن |
|
قابلیت ارسال و دریافت فکس توسط وب موبایل و ایمیل |
|
پشتیبانی از تمامی فرمت های Documents |
|
توانایی مدیریت مرکزی فکسها برای آرشیو و ذخیرهسازی |
|
سازگاری کامل با Cisco Jabber |
|
Billy Blue’s 4 for Cisco UC (Accounting & Billing) |
امکان ارسال گزارشهای همیشه در دسترس، به صورت دورهای |
کنترل کامل بر روی ترافیکهای خروجی، ورودی و داخلی، همراه با قابلیت آنالیز ترافیکها و کسب اطلاعات مناسب در خصوص هزینههای تماس دپارتمانهای مختلف |
|
قابلیت سازگاری با دایرکتوریهای شرکت برای توزیع صحیح تماسها |
|
پشتیبانی از تمامی Time Zoneها، Currency Cluster و سازگار با هر تلفن تحت شبکه |
|
سرعت و امنیت بالا برای میلیونها تماس (به دلیل اینکه مبتنی بر Microsoft SQL می باشد) |
|
قابلیت سازگاری با Cisco Jabber |
|
Budget Control |
قابلیت تخصیص بودجه مشخص به فرد، دپارتمان یا سازمان |
قابلیت ارسال خلاصه گردش تماس هر فرد یا دپارتمان به صورت ایمیل بعد از تمام شدن بودجه اختصاص داده شده |
|
امکان قفل شدن تلفنها بعد از اتمام بودجه اختصاصدادهشده به آن فرد یا سازمان |
|
استفاده از گزارشهای از پیش تعیین شده برای بهبود برنامه بودجهبندی آینده در جهت ارتقای کیفیت استفاده از تلفن در سازمان |
|
قابلیت نمایش میزان شارژ باقی مانده از طریق وب و Jabber |
|
قابلیت سازگاری با Cisco Jabber |
|
StoneLock (Phone Lock) |
قابلیت قفل کردن و بازکردن تلفن با استفاده از PIN در تلفن و Jabber. و قابلیت قفل کردن و باز کردن تلفنها توسط مدیران و از طریق وب به منظور مدیریت متمرکز تلفنها |
زمانی که تلفنی قفل باشد میتوان بصورت Optional برای تضمین محرمانگی، Logهای مربوط به آن تلفن را پاک کرد |
|
قابلیت مشخص نمودن شماره تماسهای اضطراری و برقراری تماس با این شمارهها حتی درصورت قفل بودن تلفن |
|
قابلیت مشخص نمودن قفل بودن یک تلفن یا Jabber در یک نگاه از طریق یک پیام |
|
قابلیت سازگاری با تقریبا تمامی تلفنهای سیسکو موجود در بازار (چه با نمایشگر چه بی نمایشگر) |
|
قابلیت سازگاری با Cisco Jabber |
|
Blues’ One CTI Enterprise (Desktop CTI) |
قابلیت انجام هرگونه کنترل از جمله کنترل تماسهای ورودی و خروجی مستقیما از طریق کامپیوتر و ارسال پیام کوتاه و ایمیل |
توانایی نشان دادن Caller ID و اطلاعات فرد تماسگیرنده از طریق |
|
زمانی که یک بار لاگین شود، پس از آن از هر طریق و از هر جایی |
|
توانایی مدیریت هر عملیاتی با استفاده از Hot Key که کاملا |
|
قابلیت نمایش آمادگی افراد روی کامپیوتر و یا موبایل برای پاسخگویی بصورت Up to Date |
|
قابلیت جستجوی اطلاعات کاربران از طریق دایرکتوری و قابلیت سازگاری با Speedy Enterprise |
|
SSAM (Voice Mail) |
قابلیت مدیریت و جمعآوری پیامهای تلفنی، زمانی که فرد قادر به پاسخگویی به تلفن خود نمیباشد |
قابلیت تنظیم پیام صوتی برای مواقعی که امکان به پاسخگویی وجود ندارد |
|
قابلیت تنظیم پسورد برای دسترسی به پیامهای صوتی از طریق وب |
|
قابلیت شنیدن، مشاهده و حذف پیامها از روی تلفن |
|
قابلیت مدیریت پیامها از طریق محیط وب Imagicle ApplicationSuite Web Interface |
|
قابلیت دریافت پیام صوتی در قالب پیوست صوتی در ایمیل |
|
hospitality services (for Cisco UC platform) |
قابلیت نصب تمام پک روی یک سرور مشخص |
قابلیت تنظیم تماس برای بیدار کردن مسافر، قابلیت تنظیم نام مسافر، زمان Check-in، قابلیت تنظیمات Billing، قابلیت ارسال پیامهای صوتی، قابلیت تنظیم وضعیت اتاق و قابلیت قفلکردن تلفن در زمان Check-Out |
|
قابلیت سازگاری با بیش از 100 PMS رایج |
|
قابلیت راه اندازی انواع فکس و ACD/IVR و Directory Caller ID برای بهبود چشمگیر ارائه سرویس به مشتریان |
|
سازگاری با تلفنهای آنالوگ و IP-Phone |
|
Mobile Apps |
نرم افزار Fax برای دریافت و ارسال فکس |
نرم افزار Contact برای دستیابی به اطلاعات مشتریان و همکاران در هر موقعیت جغرافیایی |
|
نرمافزار Supervisor برای مانیتور کردن کیفیت خدمات در هر لحظه شامل صفهای تماس، تماسهای مشتریان و… |
|
Jabber Gadget |
Fax |
Contacts |
|
Call Analytics |
|
Expense Management |
|
Phone Lock |
معرفی ماژولهای پرکاربرد نرمافزار Imagicle
ماژول StoneFax
StoneFax یک IP Fax Server کاملا مبتنی بر نرمافزار است که با مجازیسازی مدیریت فکسها، این امکان را فراهم میسازد که با سرعت، امنیت و راحتی بیشتری در محل کار به ارسال و دریافت فکس پرداخت.
StoneFax، فکسهای هر کاربر را از طریق ایمیل، وب، پرینترهای چندکاره، Cisco Jabber و دستگاههای قابل حمل همچون تلفنهای هوشمند یا تبلتها، به آنان تحویل میدهد. سیسکو، StonFax را به عنوان راه حل فکسسرورِ رسمی خود در تمام دنیا انتخاب نموده و از فوریه 2012 امکان خریداری این نرمافزار از Cisco GPL فراهم گردیده است.
ماژول Accounting & Billing
Billy Blue’s 4
Billy Blue’s 4 یک راه حل پیشرفته برای آنالیز و مانیتور کردن ترافیک تلفن ها در Cisco UCM، BE6000-7000 و HCS میباشد. Billy Blue’s 4 کامل و مقیاس پذیر است و به صورت آماده به کار می تواند به نیاز های کاربران Single-site و Multi-site با تعداد کم و یا 50000 Extensions پاسخ دهد.این ماژول به عنوان راه حل رسمی توسط شرکت سیسکو در سرار دنیا انتخاب شده و از فوریه 2012 می توان آن را از Cisco GPL خریداری نمود.
Blue’s Enterprise 4
Blue’s Enterprise 4 یک راهحل بسیار پیشرفته کنترل کردن ترافیک تلفن در شرکت های Single-Site و توزیع یافته است که توانایی پاسخگویی تعداد بسیار کم یا میزان نامحدودی از Extensionها و Siteها را دارد. از طریق وب، این امکان را به شما می دهد که با استفاده از فیلترهای از پیش تنظیم شده و آماده یا داشبوردی که میتواند کاملا شخصیسازی و گروهبندی شود هر گونه آنالیزی روی ترافیکهای ورودی، خروجی و داخلی داشته باشید. به علاوه توسط آلارم هایی که در آن قرار داده شده است این امکان به وجود می آید تا در صورت بروز اتفاقاتی پیش بینی نشده همچون تماس گرفته شده در ساعات غیرکاری یا تماسهای از دست رفته در صورت شلوغی خطها، از طریق ایمیل به شما یادآوری شوند.
Blue’s Enterprise Skype for Business
Blue’s Enterprise Skype for Business پیشرفتهترین راه حل برای کنترل و مانیتورینگ ترافیک Skype for Business است که توسط آلارمهایی که در آن قرار داده شده است این امکان به وجود میآید تا در صورت بروز اتفاقاتی پیش بینی نشده، مانند تماس گرفته شده در ساعات غیر کاری، از طریق ایمیل به شما یادآوری شوند.
ماژولBudget Control
این ماژول یک راه حل هوشمند و ساده برای مشخص کردن بودجه تلفن می باشد. به وسیله آن می توان به صورت هوشمندانه میزان مشخصی به عنوان بودجه تماس برای هر کاربر، دپارتمان و مرکز هزینه مشخص نمود. همچنین می توان با دریافت پیام هایی از تمام شدن بودجه تماس اطلاع یافت و برای جلوگیری از تماس های غیر مجاز، تلفن مربوط به آن مرکز خاص یا شخص خاص را قفل نمود. Budget Control یک مکمل ایده آل برای راهحل های Imagicle Billing می باشد.
ماژول Gadgets for Jabber
Gadgets for Jabber به خوبی با تغییرات نیازها و مفاهیم جدید سازمان ها همگام میشود و با کامل کردن Cisco Jabber Desktop قابلیت هایی مانند امکان تماس با مخاطبی که در دایرکتوری خارجی موجود است، کلیک کردن بر روی شمارهای که در حال نمایش است به منظور برقراری تماس ، امکان ارسال فکس مستقیم از داخل Jabber و بسیاری موارد دیگر را به آن اضافه میکند.