Cisco Unified Contact Center Express یا به اختصار UCCX با بهرهمندی از قابلیت پیادهسازی آسان و سهولت کاربری به ارائه یک راهکار مجازی، قابل دسترس، پیچیده و کاملا ایمن جهت مدیریت تعاملات مشتریان میپردازد که تا حدود چهارصد Agent را پوشش میدهد. مرکز تماس یکپارچه UCCX راهکاری جامع و منسجم است که در مراکز تماس رسمی و غیررسمی در بخشهای مختلف سازمانی قابل استفاده میباشد.
ویژگیها و قابلیتها مرکز تماس یکپارچه UCCX
مرکز تماس یکپارچه UCCX به ارائه یک سری قابلیتهای جامع برای مدیریت تماس و مسیریابی پیچیده میپردازد و شامل یک راهکار گزارشگیری است که دیدی جامع و کامل از آمار مرکز تماس را ارائه مینماید.
امکان بخشبندی مشتریان با قابلیت پاسخگویی صوتیِ تعاملی به صورت Built-In و در کنار آن، سرویس پیشبینی تقاضای مشتریان جهت ایجاد یک تجربه مطلوب با قابلیتهای مدیریت تماس خروجی توسط این تکنولوژی فراهم میگردد. علاوه بر آن، قابلیت چندکاناله شامل مدیریت صدا، ایمیل، چت و درخواستها در رسانه اجتماعی میشود.
مشاوره رایگان راهاندازی مرکز تماس یکپارچه UCCX توسط کارشناسان شرکت APK – تماس با شماره ۵ ,۸۸۵۳۹۰۴۴-۰۲۱
مرکز تماس UCCX از قابلیتهای زیر برخوردار است:
- قابلیت مدیریت جامع تماس و مسیریابی پیچیده تماس
- یکپارچهسازی ایمیل، چت و رسانههای اجتماعی
- ارائه ویژگیهای سیستم توزیع خودکار تماس شامل مسیریابی مشروط، صف انتظار تماس و پیامهای موردنظر در زمان انتظار تماس
- بهینهسازی نیروی کار شامل مدیریت نیروی کار و مدیریت کیفیت
- ارائه داشبورد و گزارش بر حسب فواصل زمانی و با به صورت بلادرنگ (Real-Time) همراه با گزینههای انعطافپذیر با استفاده از Cisco Unified Intelligence Center
این تکنولوژی به ارائه مزایایی برای کسبوکارهای مختلف میپردازد که برخی از آنها عبارتند از:
- افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان با مدیریت جامع تماسها
- افزایش بهرهوری نیروی کار و انجام کار بیشتر با تعداد نیروی کمتر
- بهینهسازی هزینهها با استفاده از یک راهکار جامع که از قابلیت پیادهسازی آسان و سهولت کاربری برخوردار است.
برخی از قابلیتهای دسترسی با Cisco Unified Communications Manager عبارتند از: