7 باور نادرست که مانع بکارگیری ارتباطات یکپارچه در سازمانها میشود
ارتباطات یکپارچه Unified Communications رویکرد نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای ساختارهای هماهنگ است. این رویکرد به سازمانها و شرکتها در یکپارچه نمودن ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی کمک مینماید. Unified Communication یا به اختصار UC، یکپارچهسازی سرویسهای ارتباطی بلادرنگ است و مواردی نظیر Instant Messaging، Presence Information Telephony شامل IP Telephony ،Video Conferencing، Desktop Sharing، Data Sharing، Call Control و Speech Recognition به همراه سرویس های غیر همزمان مانند Unified Messaging ،Voicemail ،E-mail را شامل میشود. این تکنولوژی برای تمامی سازمانها مزایای چشمگیری به ارمغان می آورد که چشمپوشی از آنها خسارت جبران ناپذیری به آن سازمان وارد می نماید. در این ویدیوی کوتاه به برخی باورهای نادرست در خصوص استفاده از این تکنولوژی می پردازیم.